آشنایی با اصول عملکرد پکیج های دیواری

اگر با پکیج دیواری خود مشکل دارید ، این مقاله را بخوانید ، سپس مدل پکیج خود را در همین صفحه پیدا کنید ؛ سعی بر این است تا از طولانی شدن کلام خود داری کنیم و مطالب را بصورت کاربردی بیان کنیم .

امیدواریم کمک کنیم ، درک بهتری از آنچه با آن روبرو هستید ، بدست بیاورید . پس از خواندن این مقاله باید بتوانید بخوبی ایراد پکیج خود را تشخیص دهید .

چرایی پکیج دیواری

انسان موجودی است که در برابر تغیرات محیط اطراف خود آسیب پذیر است ؛ و از دیرباز سعی داشته است ، آسایش خود را در برابر تغییرات محیطی با روشهای گوناگون حفظ کند ؛ از جمله مواردی که نیاز است ، وجود دمای مطلوب و سازگار با بدن انسان است .

مقایسه پکیج با آبگرمکن دیواری

برخلاف آبگرمکن های دیواری پکیج ها دستگاهای پیچیده تری هستند ؛ اکثر آبگرمکن های دیواری عملکرد مکانیکال دارند ، اما پکیج دیواری دارای یک عملکرد منطقی است ، که با انواع سنسور ها کنترل میشود ؛ برای تعمیر این دستگاه نیاز است تا آن را به درستی آنالیز کنیم ؛ روشهای صحیح و خطا جایی در تعمیر پکیج ندارد .

انواع پکیج دیواری

پکیج دیواری به دو دسته فن دار و بدون فن تقسم میشود ، همچنین از نظر تعداد مبدل به دو نوع تک مبدل و دو مبدل تقسیم بندی میشود . مسیر آب گرم بهداشتی و آب گرم رادیاتور ها ( گرمایش ) دو مدار کاملا مجزا در همه انواع پکیج است ، هیچ کدام از انواع پکیج قادر به گرم کردن همزمان آب بهداشتی و آب رادیاتور ها نیست ؛ در اکثر انواع پکیج آب گرم بهداشتی توسط آب مدار رادیاتور ها گرم میشود ؛ حتی زمانی که رادیاتور ها غیر فعال هستند ، در حالت تابستانه .

فشار آب در مدار گرمایش

مدار گرمایش یک مدار بسته است ؛ آب درون این مدار سمی و مضر است ؛ یکی از عوامل ضروری برای عملکرد صحیح دستگاه وجود حد اقل نیم بار فشار در مدار گرمایش است ، فشار مناسب بین یک تا یک و نیم بار است ؛ عقربه مانومتر روی دستگاه مقدار این فشار را به شما نشان میدهد .

پرشر سوئیچ آب چیست؟

هر چند که شما فشار دستگاه را از طریق عقربه می‌بینید ، اما دستگاه با آن کاری ندارد ، دستگاه شما برای اینکه بداند ، فشار کافی است یا خیر از قطعه ای بنام پرشر آب استفاده میکند ؛ این قطعه یک کلید قطع و وصل مکانیکی است که زیر نیم بار فشار باز است ، و زمانی که فشار بالاتر از نیم بار باشد این کلید بسته میشود ؛ دستگاه بسته بودن این کلید را چک میکند ، در صورتی که مدار مربوط به این کلید باز باشد ، دستگاه شما با صدور یک خطا از ادامه کار خود داری میکند .

رفع خطای پرشر سوئیچ آب

در صورتی که دستگاه شما خطای مربوط به این قطعه را میدهد ، به سادگی با باز کردن شیر پرکن فشار آب را تنظیم کنید ، سپس آن را ببندید ؛ در صورتی که فشار شما تنظیم است ، اما همچنان خطا دارید برسی کنید که سیم این قطعه وصل باشد ، اگر سیمها سر جای خود هستند و شما هنوز خطا دارید ، آنها را بیرون بکشید و به هم متصل کنید ، در صورتی که خطا برطرف شد پرشر آب خراب است ، در غیر اینصورت برد دستگاه شما نیاز به تعمیر دارد .

ادامه به زودی ...

مهارت

خدمات فنی ژاویا با مهارت و تخصص خود به شما کمک میکند تا مشکل خود را برطرف کنید.

کیفیت

قیمت های ارزان ما از کیفیت انجام خدمات نخواهد کاست.

پشتیبانی

پس از انجام کار از شما پشتیبانی میکنیم و شما را رها نخواهیم کرد.

about-us

خدمات فنی ژاویا

تعمیرکار پکیج دیواری در شاهین شهر و گرگاب

تعمیر انواع پکیج های ایران رادیاتور، بوتان، گلدیران و لورچ را انجام میدهیم ؛ همچنین میتوانید با شماره تعمیرکار پکیج های خارجی تاچی، فرولی، ایساتیس، آریستون و بوش برای تعمیرات پکیج دیواری خود تماس بگیرید. نصب، سرویس، اسید شویی و رفع خطای مدل های مختلف از تمام برند ها تخصص ما است. بنابراین تعمیر پکیج دیواری و اسید شویی آبگرمکن دیواری خود را به ما بسپارید.

ضمانت ما بازگشت وجه شما است.

خدمات فنی ژاویا

با اعزام فوری و قیمت ارزان کار شما را انجام میدهیم و کیفیت انجام خدماتمان را ضمانت میکنیم؛ بنابراین تعمیر پکیج دیواری خود را به خدمات فنی ژاویا بسپارید.

ما با معرفی بهترین سرویس کار و تعمیرکار پکیج دیواری دیواری به شما رضایت شما را تضمین خواهیم کرد؛ در نظر داشته باشید، کلیه خدمات ما در حال حاظر فقط مخصوص شهر های شاهین شهر و گرگاب است.

اسید شویی مبدل های حرارتی با دستگاه و اسید مخصوص با ارزانترین و نازلترین قیمت ممکن را برای شما با اعزام فوری انجام میدهیم

تماس بگیرید

9

برند مختلف

236

مدل متفاوت

127

سراسر شاهین شهر

24

ساعت در شبانه روز

خدمات ما

این خدمات را انجام میدهیم

service

دستگاه پکیج دیواری گاهی بعلت های مختلف ، توسط برد دستگاه متوقف میشود؛ در چنین شرایطی یک پیغام خطا صادر می شود؛ ما علت را یافته و خطای دستگاه را برطرف میکنیم.

رفع خطای پکیج دیواری

+
service

یکی از مشکلات شایع، در پکیج های دیواری، عدم رضایت مشتریان از دمایی است که دستگاه به آنها تحویل می‌دهد؛ ما دلیل آن را پیدا می‌کنیم و برطرف میکنیم.

دمای نامطلوب

+
service

پکیج ها و آبگرمکن های دیواری، برای گرم کردن آب از مبدل استفاده میکنند؛ در اثر رسوب آب، عملکرد صحیح دستگاه دچار اختلال میشود. برای رسوب زدایی از اسید مخصوصی که به دستگاه آسیب نرساند استفاده میشود. این کار باید با پمپی که مخصوص این کار طراحی شده انجام شود.

اسید شویی و رسوب زدایی

+
service

دستگاه پکیج دیواری، برای ادامه کار خود ، نیاز دارد تا آب درون مدار گرمایش تحت یک رنج از فشار باشد؛ گاهی فشار دستگاه مکررا کاهش پیدا میکند، که میتواند دلایل مختلفی داشته باشد.

افت مکرر فشار دستگاه

+
service

سرویس سالیانه از موارد ضروری برای دستگاه پکیج دیواری است؛ در این نوع سرویس تمام قطعات دستگاه بازرسی میشود؛ عدم سرویس سالیانه باعث میشود تا عمر دستگاه شما کاهش پیدا کند.

سرویس سالیانه

+
service

تنظیم شعله ، برای کارکرد صحیح دستگاه ، لازم است؛ تنظیم نبودن علمی شعله باعث آسیب جدی به مبدل دستگاه خواهد شد.

تنظیم شعله

+

سوالات متداول پکیج

ممکن است بپرسید

انواع مختلفی از پکیج دیواری در بازار وجود دارد و تصمیم گیری بین آنها دشوار است. پکیجی که به احتمال زیاد نصب کرده اید یک پکیج دیواری ترکیبی است. همانطور که از نامش مشخص است ، این نوع پکیج آب و سیستم گرمایش مرکزی را در یک بسته ترکیب می کنند. این بدان معناست که شما نیازی به مخزن آب خارجی ندارید. .
انتخاب بین مارک های مختلف پکیج می تواند در ابتدا گیج کننده باشد ، اما هر مارک مزایای خاص خود را به همراه دارد. مارک های مختلف در محدوده قیمت های متفاوتی قرار می گیرند ، بنابراین به مارک های متناسب با بودجه خود نگاه کنید ، سپس برای بررسی مارک ها و رتبه بندی مارک های مختلف ، مارک مناسب خود را پیدا کنید
عمر کلی پکیج دیواری حدود 10 تا 15 سال است. در حالی که این مقدار متوسط ​​است ، اگر به خوبی از آن مراقبت کنید ،پکیج شما بیشتر دوام می آورد. هنگامی که تعمیرات بسیار گران می شوند ، باید تصمیم بگیرید که پکیج دیواری خود را تعویض کنید. انتخاب پکیج جدید در این مرحله باید در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی کند.
اگر خطای پکیج دارید ، به احتمال زیاد یک مشکل رایج با یک رفع ساده است. با این حال ، درک اینکه آیا پکیج دیواری شما قابل تعمیر است یا خیر ، در صورت بروز مشکل جدی تر ، دشوار است. بهترین گزینه در اینجا مشورت با تعمیرکار است. آنها می توانند ارزیابی کنند که آیا پکیج شما برای ادامه استفاده بعد از تعمیر سالم است یا اصلا قابل تعمیر است یا خیر.
سرویس دهی پکیج در مواقعی که به نظر نمی رسد مشکلی وجود داشته باشد ممکن است غیر ضروری به نظر برسد ، اما سرویس پکیج شما یک بار در سال می تواند به افزایش طول عمر آن کمک کند. داشتن سرویس سالانه باید به شما کمک کند از مشکلات پیش بینی نشده پکیج دیواری خود جلوگیری کرده و آن را به طور کارآمد ادامه دهید.
اگر در حال تعمیر پکیج هستید یا سعی می کنید تصمیم بگیرید که آیا به تعمیرکار پکیج نیاز دارید ، میزان کارآیی آن بخش بزرگی از تصمیم شما خواهد بود. برای یافتن تعمیرکار مناسب ، به دنبال با انصاف ترین آنها باشید.
تعیین قیمت می تواند یکی از سخت ترین قسمت های تعمیر پکیج باشد و شما می خواهید مطمئن شوید که بهترین معامله ممکن را به دست آورده اید. برای اطمینان از اینکه در مورد پکیج دیواری خود معامله خوبی انجام می دهید ، اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب تعمیرکار مناسب است

M24ff E24ff Eco22ff B24ff L24 CF L24 FF k24 FF

رفع عیب خطای پکیج ایران رادیاتور آنالوگ و دیجیتال

معنی خطای ۴۰ ۷۰ و E01 ایران رادیاتور این است که: فشار آب کمتر از میزان لازم است.
برای رفع عیب ارور ۴۰ ۷۰ و E01 اقدامات زیر را انجام دهید: اگر عقربه فشار سنج فشار زیر نیم را نشان می دهد فشار را بوسیله شیر پرکن تنظیم کنید ، فشار مناسب بین یک تا یک و نیم است ؛ در غیر این صورت قطعه ای بنام پرشر سوئیچ آب خراب است یا مدار آن قطع است ؛ با تعمیرکار خود تماس بگیرید .
معنی خطای ۴۰ ۷۰ ۸۰ و E81 و E88 ایران رادیاتور این است که: سنسور حد عمل کرده است یا دما بیش از حد است .
برای رفع عیب ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰ و E81 اقدامات زیر را انجام دهید: در صورتی که سنسور حد سالم است و واقعا عمل کرده است ؛ شما در مسیر گردش آب مدار رادیاتورها انسداد دارید ، علتهای احتمالی این انسداد شامل این موارد است: پمپ خراب است یا مدار برق آن مشکل دارد یا ایرونت پمپ بسته است ؛ ممکن است شیر تمام رادیاتور ها بسته باشد ؛ رادیاتور یا مبدل اصلی رسوب گرفته است و مسیر آب را مسدود کرده است ؛ ntc گرمایش خراب است .در غیر این صورت سنسور حد خراب است و باید تعویض شود.
معنی خطای ۵۰ ۸۰ و ۵۰ ۷۰ و E42 و E41 ایران رادیاتور این است که: ntc مدار آب گرم مصرفی خراب است.
برای رفع عیب ارور ۵۰ ۸۰ و ۵۰ ۷۰ و E42 و E41 اقدامات زیر را انجام دهید: سیم های متصل به این قطعه را برسی کنید ؛ درصورت سالم بودن سیم ها قطعه را عوض کنید.
معنی خطای ۴۰ ۸۰ و E10 ایران رادیاتور این است که: سنسور دود عمل کرده است.
برای رفع عیب ارور ۴۰ ۸۰ و E10 اقدامات زیر را انجام دهید: این خطا مربوط به دستگاه‌های بدون فن است ؛ در اثر عدم کارکرد صحیح دودکش این قطعه عمل کرده است ؛ مسیر خروج دود را برسی کنید .
معنی خطای ۷۰ ۸۰ و E02 ایران رادیاتور این است که: وجود شعله تشخیص داده نمی شود.
برای رفع عیب ارور ۷۰ ۸۰ و E02 اقدامات زیر را انجام دهید: در صورتی که شعله تشکیل میشود میله یونیزاسیون خراب است یا تنظیم نیست؛ همچنین خروجی مشعل زیر میله را برسی کنید ، میله را با مسواک تمیز کنید ، سیم کشی را برسی کنید.
در صورتی که شعله تشکیل نمیشود ، فشار گاز ورودی ، برق شیر گاز ، کثیفی شیر گاز ، سالم بودن خود شیر گاز ، تنظیم بودن جرقه زن را برسی کنید .
معنی خطای ۷۰ و E08 ایران رادیاتور این است که: دما بیش از حد مجاز است.
برای رفع عیب ارور ۷۰ و E08 اقدامات زیر را انجام دهید: معمولا این خطا به همراه سرد و گرم شدن آب همراه است ، اگر فشار آب گرم مصرفی در همه شیر ها نسبت به آب سرد افت دارد ، مبدل جرم گرفته و باید اسید شویی شود . این خطا ممکن است علت دیگری نیز داشته باشد که باید برسی شود .
معنی خطای ۴۰ ۶۰ ۸۰ و ۴۰ ۶۰ ۷۰ و E51 و E50 ایران رادیاتور این است که: پرشر هوا خراب است ، فن کار نمیکند .
برای رفع عیب ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ و ۴۰ ۶۰ ۷۰ و E50 و E51 اقدامات زیر را انجام دهید: با پیچ گوشتی روان بودن پره فن را برسی کنید ؛ سیم کشی فن را برسی کنید ؛ مسدود نبودن ونتوری ، مسدود نبودن شیلنگ ؛ سالم بودن پرشر هوا را برسی کنید ؛ مسدود نبودن دودکش را برسی کنید ؛ سالم بودن فن را برسی کنید ؛ احتمال اینکه برد نیم سوز شده باشد وجود دارد .
معنی خطای ۵۰ ۷۰ ۸۰ و ۵۰ ۶۰ و E32 و E31 ایران رادیاتور این است که: ntc مدار رادیاتور ها خراب است .
برای رفع عیب ارور ۵۰ ۷۰ ۸۰ و ۵۰ ۶۰ و E32 و E31 اقدامات زیر را انجام دهید: سیم کشی این قطعه را برسی کنید ؛ این قطعه را تعویض کنید .
معنی خطای ۳۰ ۴۰ و E99 و E30 و E12 ایران رادیاتور این است که: برد دستگاه خراب است .
برای رفع عیب ارور ۳۰ ۴۰ و E99 و E30 و E12 اقدامات زیر را انجام دهید: با تعمیرکار خود تماس بگیرید .
معنی خطای ۶۰ ۸۰ و ۶۰ ۷۰ ایران رادیاتور این است که: عملکرد ضد یخ زدگی با پمپ روشن یا با شعله روشن .

کالدا اپتیما پارما بیتا

رفع عیب پکیج بوتان مدلهای آنالوگ

اشکال از پرشر آب است پس از ده دقیقه چراغ قرمز ثابت میشود .
اشکال در پرشر دود است پس از ده دقیقه چراغ قرمز ثابت می‌شود .
دمای آب رادیاتورها به میزان تنظیم شده رسیده است .
ترموستات اتاقی قطع است (زمستانه) .
کم بودن فشار آب، خرابی پمپ، خراب شدن برد، خراب شدن NTC و غیره .
ترموستات حد عمل کرده است ؛ با تعمیرکار خود تماس بگیرید .
سنسور ntc گرمایش خراب است .
عدم تشکیل شعله
ترموستات دود عمل کرده است (در پکیجهای بدون فن)
حالت حد اکثر توان گرمایشی در کلید انتخاب فصل فعال شده است .
سنسور ntc آب گرم مصرفی خراب است .
ترموستات حد عمل کرده است .
پارازیت شعله تشخیص داده می‌شود .
پرشر آب خراب است ؛ یا فشار آب را با شیر پرکن تنظیم کنید .
پرشر دود عمل کرده است ؛ عملکرد صحیح دودکش را برسی کنید .

Perla , Perla pro

رفع عیب پکیج بوتان مدل پرلا و پرلا پرو

معنی خطای E01 پکیج بوتان مدل پرلا این است که: شعله تشخیص داده نمیشود .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: در صورتی که شعله تشکیل میشود ، سالم بودن میله یونیزاسیون و تنظیم بودن آن را برسی کنید؛ سیم کشی میله را برسی کنید .
درصورتی که شعله تشکیل نمیشود ، فشار گاز ورودی ، سیم کشی شیر برقی ، خود شیر برقی را برسی کنید ؛ جرقه زن را برسی کنید .
معنی خطای E02 پکیج بوتان مدل پرلا این است که: مدار ترموستات حد باز است . برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: سالم بودن این قطعه را برسی کنید ؛ در غیر این صورت مدار آب گرمایش مسدود است یا اینکه مبدل حرارتی نیاز به رسوب زدایی دارد .
معنی خطای E03 پکیج بوتان مدل پرلا این است که: پرشر فن معیوب است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: لوله پرشر هوا ، خود پرشر ، برق فن ۲۲۰ ولت کامل است یا خیر ، گرفتگی ونتوری ، گرفتگی مسیر خروج دود را برسی کنید .
معنی خطای E04 پکیج بوتان مدل پرلا این است که: فشار آب مدار گرمایش زیر نیم بار است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: شیر پرکن را باز کنید فشار را بین یک تا یک و نیم BAR تنظیم کنید . در صورتی که عقربه فشار بالای نیم بار را نشان میدهد و شما هنوز خطا دارید ، پرشر سوئیچ آب خراب است ، با تعمیرکار خود تماس بگیرید .
معنی خطای E06 پکیج بوتان مدل پرلا این است که: ntc آب گرم مصرفی خراب است . برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: سیم‌کشی این قطعه را برسی کنید ، قطعه را تعویض کنید .
معنی خطای E07 پکیج بوتان مدل پرلا این است که: ntc مدار گرمایش معیوب است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: سیم کشی این قطعه را برسی کنید ؛ قطعه را تعویض کنید .
معنی خطای E11 پکیج بوتان مدل پرلا این است که: وجود شعله قبل از فرمان برد تشخیص داده می شود .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: با تعمیرکار خود تماس بگیرید .

BUTAN VERONA

رفع عیب خطای پکیج بوتان مدل ورونا

معنی خطای E01 پکیج بوتان مدل ورونا این است که: پس از جرقه شعله تشخیص داده نمیشود .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: اتصال بدنه جرقه زن ، سرامیک های جرقه زن ، فشار گاز ورودی را برسی کنید ؛ میله یون ، سالم بودن شیر برقی ، سیم کشی را برسی کنید .
معنی خطای E02 پکیج بوتان مدل ورونا این است که: کلید حرارتی عمل کرده است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: سالم بودن سیم‌کشی کلید حرارتی و خود کلید را برسی کنید ؛ اگر کلید سالم است ، دنبال علت مسدود بودن مدار گرمایش بگردید ؛ شیر رادیاتور ها را برسی کنید که باز باشد ؛ شیر های سه چهارم زیر پکیج را برسی کنید ؛ مطمئن شوید پمپ گریپاژ نیست .
معنی خطای E03 پکیج بوتان مدل ورونا این است که: این خطا مخصوص مدل VERONA24I میباشد ، کلید حرارتی کلاهک تعدیل عمل کرده است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: عملکرد صحیح دودکش را برسی کنید .
معنی خطای E04 پکیج بوتان مدل ورونا این است که: فشار آب مدار گرمایش زیر حد لازم است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: به وسیله شیر پرکن فشار آب را تنظیم کنید ؛ سالم بودن پرشر سوئیچ آب را برسی کنید .
معنی خطای E06 پکیج بوتان مدل ورونا این است که: حسگر آب گرم بهداشتی خراب است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: سالم بودن سیم کشی این قطعه را برسی کنید ؛ این قطعه را تعویض کنید .
معنی خطای E07 پکیج بوتان مدل ورونا این است که: حسگر دمای آب گرمایش خراب است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: این قطعه را برسی کنید ، در صورت سالم بودن سیم کشی آن را تعویض کنید .
معنی خطای E09 پکیج بوتان مدل ورونا این است که: عدم گردش آب در مدار .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: به صورت خودکار برطرف میشود .
معنی خطای E11 پکیج بوتان مدل ورونا این است که: پارازیت شعله تشخیص داده میشود .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: وجود میدان مغناطیسی در اطراف دستگاه را برسی کنید .
معنی خطای E12 پکیج بوتان مدل ورونا این است که: قطعی سیم مدولاتور تشخیص داده میشود .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: سیم کشی شیر برقی را برسی کنید .
معنی خطای E28 E37 E40 ~ E44 پکیج بوتان مدل ورونا این است که: مشکلی در برق ورودی به دستگاه وجود دارد ؛ یک خطا پنج یا شش بار تکرار شده است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: از محافظ برق مناسب دستگاه استفاده کنید ؛ با تعمیرکار خود تماس بگیرید .

BUTAN ROMA24 28KIS

رفع عیب خطای پکیج بوتان مدل روما

معنی خطای A01 پکیج بوتان مدل روما این است که: عدم تشخیص شعله
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: فشار گاز ورودی را برسی کنید ؛ جرقه زن و سنسور شعله و سیمها را برسی کنید .
معنی خطای A02 پکیج بوتان مدل روما این است که: فعال شدن کلید حرارتی .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: سالم بودن این کلید را برسی کنید ؛ مسدود نبودن مسیر رادیاتور ها را برسی کنید ؛ نیاز به اسید شویی را برسی کنید .
معنی خطای A03 پکیج بوتان مدل روما این است که: اشکال در پرشر سوئیچ دود .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: دودکش را برسی کنید ؛ فن را برسی کنید ؛ شیلنگ ونتوری و پرشر را برسی کنید .
معنی خطای A04 پکیج بوتان مدل روما این است که: افت فشار در مدار گرمایش .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: بوسله شیرپرکن فشار را تنظیم کنید ؛ خرابی پرشر آب را برسی کنید .
معنی خطای A06 پکیج بوتان مدل روما این است که: اشکال در ntc مصرفی .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: سیم این قطعه را برسی کنید ؛ قطعه را عوض کنید .
معنی خطای A07 پکیج بوتان مدل روما این است که: اشکال در ntc شوفاژ .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: قطعه را برسی و تعویض کنید .
معنی خطای A11 پکیج بوتان مدل روما این است که: وجود شعله قبل از فرمان برد . برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: با تعمیرکار خود تماس بگیرید .
معنی خطای ADJ پکیج بوتان مدل روما این است که: تنظیم الکتریکی حد اقل و حد اکثر مدار گرمایش .

BUTAN CV

رفع عیب پکیج بوتان مدل CV

معنی خطای E01 پکیج بوتان مدل CV این است که: شعله تشخیص داده نمیشود .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: درصورت وجود شعله اشکالی در میله یونیزاسیون وجود دارد ، سیم کشی آن را برسی کنید ، با مسواک تمیز کنید ، عدم وجود اتصال بدنه را برسی کنید ، سرامیک ها را بازرسی کنید .
در صورتی که شعله تشکیل نمیشود ، جرقه زن را برسی کنید؛ فشار گاز را برسی کنید ؛ سالم بودن ترانس جرقه زن و شیر برقی را برسی کنید .
معنی خطای E02 پکیج بوتان مدل CV این است که: مدار ترموستات حد باز است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: وجود گرفتگی در مدار گرمایش و باز بودن شیر رادیاتور ها را برسی کنید ؛ در صورتی که همه شیر های آب گرم نسبت به آب سرد افت فشار دارند ، نیاز به رسوب زدایی مبدل ثانویه با اسید دارید ، سالم بودن کلید حد را برسی کنید .
معنی خطای E03 پکیج بوتان مدل CV این است که: پرشر سوئیچ هوا معیوب است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: درصورتی که فن کار نمیکند از روان بودن پره ها با پیچ گوشتی مطمئن شوید ؛ برسی کنید که برق فن ۲۲۰ ولت کامل است ؛ فن را تست کنید ؛ درصورت سالم بودن فن معیوب بودن برد را برسی کنید .
در صورتی که فن کار میکند ، گرفتگی ونتوری یا لوله پرشر هوا را برسی کنید ؛ پرشر هوا را برسی کنید ؛ دودکش را برسی کنید .
معنی خطای E04 پکیج بوتان مدل CV این است که: مدولاتور شیر برقی خراب است . برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: با تعمیرکار خود تماس بگیرید .
معنی خطای E05 پکیج بوتان مدل CV این است که: ntc مدار گرمایش معیوب است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: سیم‌کشی این قطعه را برسی کنید ، قطعه را تعویض کنید .
معنی خطای E06 پکیج بوتان مدل CV این است که: ntc مدار آب گرم مصرفی خراب است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: سیم کشی این قطعه را برسی کنید ؛ قطعه را تعویض کنید .
معنی خطای E07 E15 E17 پکیج بوتان مدل CV این است که: پرشر یا سنسور دود معیوب است یا شما نقصی در عملکرد صحیح تخلیه دود دارید .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: سالم بودن پرشر فن یا سنسور دود را برسی کنید ، دودکش را برسی کنید .
معنی خطای E08 پکیج بوتان مدل CV این است که: ترموستات اتاقی معیوب است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: با تعمیرکار خود تماس بگیرید .
معنی خطای E09 پکیج بوتان مدل CV این است که: دمای آب بالای ۱۰۵ درجه رسیده است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: مسدودی مدار ، گرفتگی مبدل ها و ntc ها را برسی کنید ؛ سیم کشی را برسی کنید .
معنی خطای E27 پکیج بوتان مدل CV این است که: پرشر آب معیوب است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: سیم کشی این قطعه را برسی کنید ؛ قطعه را تعویض کنید .

BUTAN BENESSERE

رفع عیب خطای پکیج بنسر بوتان

معنی خطای AL10 AL11 AL50 پکیج بوتان مدل بنسر این است که: تشکیل شعله دچار اشکال است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: جرقه زن ؛ میله یون ؛ فشار گاز ؛ شیر برقی و سیم کشی را برسی کنید .
معنی خطای AL20 پکیج بوتان مدل بنسر این است که: قطعی خرابی یا عمل کردن کلید حرارتی .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: شیر رادیاتور ها را چک کنید که بسته نباشد ، هر نوع مسدود بودن مدار را برسی کنید ؛ پمپ را برسی کنید ؛ سالم بودن کلید حرارتی را برسی کنید .
معنی خطای AL22 AL30 AL31 پکیج بوتان مدل بنسر این است که: وجود اشکال در تهویه .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: سنسور دود را برسی کنید ؛ دودکش را برسی کنید .
معنی خطای AL40 AL41 AL42 پکیج بوتان مدل بنسر این است که: وجود اشکال در میزان فشار آب مدار گرمایش .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: درصورتی که فشار زیر نیم بار است آن را تنظیم کنید ؛ در غیر این صورت خرابی پرشر آب را برسی کنید .
معنی خطای J0 AL51~59 پکیج بوتان مدل بنسر این است که: برد خراب است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: با تعمیرکار خود تماس بگیرید .
معنی خطای AL60 AL71 AL77 پکیج بوتان مدل بنسر این است که: NTC مدار گرمایش یا مصرفی خراب است .
برای رفع این خطا اقدامات زیر را انجام دهید: این قطعه را برسی و تعویض کنید .
معنی خطای J1 پکیج بوتان مدل بنسر این است که: قرار گرفتن شوفاژ در حالت کنترلی .
معنی خطای AL*22 پکیج بوتان مدل بنسر این است که: قطع ارتباط مجموعه سیم با برد .
butan

معرفی خدمات فنی ژاویا تعمیرکار پکیج بوتان در شاهین شهر

تعمیر پکیج بوتان در شاهین شهر را با خدمات فنی ژاویا تجربه کنید، ما با ارسال بهترین سرویسکاران و تعمیرکاران پکیج دیواری بوتان و با قطعات و لوازم اصلی و اورجینال و همچنین با ارزانترین قیمت مشکل پکیج شما را عیب یابی میکنیم و آن را برطرف خواهیم کرد.

در صورتی که ضمانت میکنیم

مبلغ پرداختی شما را به شما پس میدهیم

راه های ارتباطی تماس با ما

از طریق شماره 09132019378 با ما تماس بگیرید.

همچنین میتوانید از طریق واتساپ پیام بگذارید.

کدام مدل ها را انجام میدهیم

پکیج دیواری شما از مدلهای مختلف آنچه را که به ما ارجاع دهید ما آن را برای شما انجام میدهیم.

در صورت نیاز به اسید شویی یا رفع خطا باماتماس بگیرید.

یک سال ضمانت یک عمر رضایت با خدمات فنی ژاویا.

شرکت پکیج دیواری بوتان

بوتان ، جرقه ای از خاکستر

در سال ۱۳۳۲ ؛ اولین جرقه های راه اندازی کارخانه بوتان زده شد . بوتان یکی از برندهای قدیمی و با کیفیت ایرانیست که قبل از فرولی در ایران تاسیس شد ، کارخانه ای که گرمابخش زندگی مردم بود ؛گرمابخشی بدون دود و دردسر و تعمیرات و سرویس های اضافه . بله ، در آن زمان اجاق ها با هیزم های شکسته شده توسط پدر مهربان روشن میشد و گرمای خانه مدیون شومینه ها بود ، اما با تاسیس شرکت بوتان و تولید اولین سیلندر های گاز ، اجاق گاز و بخاری گازی تحولی در زندگی روزمره زغال آلود بوجود آمد . بوتان سرچشمه امید مردم شد و مردم توانستند بجای صرف زمان زیاد برای شکستن هیزم و روشن کردن زغال ؛ تنها با یک جرقه شعله های بوتان را نمایان کنند .

بوتان ، تنها یک اسم نیست

شاید به ظاهر بوتان اسمی تجاری و شرکتی بیاید ، که شخصی شرکتش را به آن نام آراسته ؛ اما حقیقت چیز دیگریست ، بوتان نام علمی گاز شهریست که اجاق گاز های شرکت بوتان با آن کار میکردند و امروزه نیز از همان گاز استفاده میشود ؛ و به دلیل اینکه این شرکت جزو نخستین های خودش بود فرصت پیدا کرد تا این نام بسیار دقیق و مرتبط با حیطه کاری شرکت را برای خود به ثبت برساند .

نخستین پکیج دیواری بوتان

شرکت بوتان در سال ۱۳۶۷ نخستین آبگرمکن دیواری ایران را به بازار فرستاد که با استقبال خوبی روبه رو شد و با توجه به سیر تکاملی تکنولوژی و دانش ، شرکت بوتان اولین پکیج شوفاژ دیواری کشور را در سال ۱۳۷۲ تولید کرد .

اولین های این غول بزرگ تولیدی

اولین و بزرگترین تولید کننده پکیج شوفاژ دیواری در ایران اولین و بزرگترین تولید کننده آبگرمکن دیواری در ایران بزرگترین تولید کننده آبگرمکن گاز دیواری در خاورمیانه

اعتبار عالی این شرکت

شرکت بوتان با تولیدان فوق العاده و ارائه خدمات و نمایندگی های معتبر رضایت مشتریان را به خود جلب کرده و امروزه حدود ۱۲ میلیون خانواده گرمای خانه خود را با محصولات بوتان تامین میکنند ؛ این امر مسبب اعتبار فوق العاده این شرکت در میان مشتریان خود است ، تا جایی که این مشتریان وفادار لقب " انتخابی مطمئن " را به این شرکت داده اند .

تاریخ بوتان در زندگی همه ما

همه ما خاطراتی داریم که در آن بوتان سهیم است . سرویسکارانی که در دوران کودکیمان برای تعمیرات و رفع خطاها و سرویس های دوره ای به خانه هایمان میامدند و ساعت ها زمان صرف میکردند تا گرمای حمام های آخر هفته مان را تولید کنند . بوتان با تکیه بر اولین بودن و قدمتش در خاطره تمامی ما نقش دارد و همه ما در سال های زندگیمان حداقل از یک آبگرمکن بوتان استفاده کرده ایم یا با جرقه ای شعله های اجاق آن را برافروخته ایم . همه اینها بر قدمت و اصلت این شرکت دلالت دارد .

محصولات بوتان

بوتان جزو معدود شرکت هایی است که محصولاتش تنوع و گستردگی زیادی دارد . محصولات این شرکت از اجاق گاز تا آبگرمکن گازی وجود دارد که در قالب این مطلب نمیگنجد ، بنابراین به نام بردن مدل های پکیج شوفاژ دیواری و آبگرمکن اکتفا میکنیم .

پکیج شوفاژ دیواری
  • پکیج شوفاژ دیواری مدل Parma 26RSi Digital
  • پکیج شوفاژ دیواری مدل Parma 22i
  • پکیج شوفاژ دیواری مدل Perla Pro 28i
  • پکیج شوفاژ دیواری مدل Perla Pro 24RSi
  • پکیج شوفاژ دیواری مدل Perla Pro 32RSi
  • پکیج شوفاژ دیواری مدل Perla Pro 28RSi
  • پکیج شوفاژ دیواری مدل Perla Pro 24i
  • پکیج شوفاژ دیواری مدل Parma 24RSi
  • پکیج شوفاژ دیواری مدل Pavia 24RSi
  • پکیج شوفاژ دیواری مدل Parma 24RSi Digital
  • پکیج شوفاژ دیواری مدل Parma 26RSi Digital
آبگرمکن دیواری
  • آبگرمکن دیواری مدل B5418rs
  • آبگرمکن دیواری مدل B3318if
  • آبگرمکن دیواری مدل B3315if
  • آبگرمکن دیواری مدل B3218i
  • آبگرمکن دیواری مدل B3215i
  • آبگرمکن دیواری مدل B3118

خدمات فنی ژاویا

خدمات فنی ژاویا تعمیرکار پکیج دیواری شاهین شهر و گرگاب اذعان میدارد که تمامی خدمات مانند تعمیرات ، سرویس دوره ای و رفع خطاها را برای تمامی مدل ها در سریعترین زمان و کمترین هزینه انجام میدهد .

خدمات فنی ژاویا

انجام سرویس و نصب و تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری در شاهین شهر و گرگاب

معرفی خدمات فنی ژاویا تعمیرکار پکیج فرولی در شاهین شهر

تعمیر پکیج فرولی در شاهین شهر را با خدمات فنی ژاویا تجربه کنید، ما با ارسال بهترین سرویسکاران و تعمیرکاران پکیج دیواری فرولی و با قطعات و لوازم اصلی و اورجینال و همچنین با ارزانترین قیمت مشکل پکیج شما را عیب یابی میکنیم و آن را برطرف خواهیم کرد.

در صورتی که ضمانت میکنیم

مبلغ پرداختی شما را به شما پس میدهیم

راه های ارتباطی تماس با ما

از طریق شماره 09132019378 با ما تماس بگیرید.

همچنین میتوانید از طریق واتساپ پیام بگذارید.

کدام مدل ها را انجام میدهیم

پکیج دیواری شما از مدلهای مختلف آنچه را که به ما ارجاع دهید ما آن را برای شما انجام میدهیم.

در صورت نیاز به اسید شویی یا رفع خطا باماتماس بگیرید.

یک سال ضمانت یک عمر رضایت با خدمات فنی ژاویا.

شرکت پکیج فرولی ، همکاری دو کشور

فرولی در آن سوی مرزها

در سال ۱۹۵۵ میلادی ، دانته فرولی توانست دیگ های چوب سوز را به دیگ های گاز سوز تبدیل کند و آن را به عنوان اختراعی نوین در آن زمان ثبت کند . در سال ۱۹۶۰ کارخانه تولید دیگ و رادیاتور را در اسپانیا احداث کرد .

در سال ۱۹۷۰ شعار " بانک حرارت جهانی " را برای برند خود انتخاب کرد که در قرن بیست و یک به " بهترین درجه سانتیگراد " تغییر یافت .

در همان سالها از او به عنوان خالق موفقیت ایتالیایی تجلیل رسمی شد و در اواخر قرن بیست هم به عنوان کارآفرین برتر شناخته شد . این شرکت سرمایه گذاری های بسیاری در دیگر شرکت ها داشت که یکی از آنها شرکت دو ملیتی ایرتمپ بود .

فرولی ؛ توسعه در خارج مرزهای ایتالیا

ایرتمپ ، شرکتیست که با هدف انتقال تکنولوژی و دانش روز اروپا به منظور تامیین سامانه های گرمایشی سرمایشی و دانش تعمیرات و سرویسکاری آنها ، در ایران احداث شد .

آقای کیومرث زمانی در سال ۱۳۵۰ ایرتمپ را احداث کرد . با توجه به رشد سریع شرکت ، توجه فرولی ایتالیا به این شرکت ایرانی جلب شد و آن را به عنوان نماینده انحصاری فرولی ایتالیا در ایران انتخاب کرد که بعدا پنجاه درصد سهامش را خرید .

فرولی ، فراتر از پکیج های دیواری

همانطور که گفته شد ، فرولی، سرمایه گذاری های متعددی انجام میداد اما این سرمایه گذاری ها منحصر به دیگ های گاز سوز نبود ؛ شرکت فرولی با خرید برندها و شرکت های معتبر بر اعتبار و سرعت پیشرفت خود میفزود .

فرولی صاحب شرکتهایی مثل : راپیدو در آلمان ، کارخانه های لامبورگینی ، جوانس در ایتالیا و یورور ترم . همینطور که مشخص است سرمایه گذاری های فرولی عظیم بوده و منحصر به شروع آن نیست .

محصولات شرکت

تنوع محصول شرکت در بخش پکیج های دیواری پایین است اما میتوان آنرا مسبب کیفیت بالای محصولات و گستردگی دامنه فعالیت محصول های این شرکت دانست ، شرح محصولات به صورت زیر است :

پکیج ها:
  • پکیج شوفاژ دیواری چگالشی مدل بلوهلیکس
  • پکیج شوفاژ دیواری مدل دیوا تک دی (D)
دیگ های چگالشی :
  • دیگ چگالشی مدل بلو هلیکس
  • دیگ چگالشی دیواری مدل Force W
  • دیگ چگالشی مدل کوادرو

ویژگی های محصولات

محصولات فرولی از کیفیت بالایی برخوردارند و در صورت استفاده صحیح و سرویسهای دوره ای توسط سرویسکاران ماهر کمتر نیاز به تعمیرات کوچک و اساسی و یا رفع خطاها خواهند داشت .

خدمات فنی ژاویا

فرولی در تمام ایران تعمیرات و سرویسکاری دارد ، از جمله شاهین شهر و گرگاب که در سریع ترین زمان و کمترین هزینه بهترین خدمات را با ضمانت ارائه میکنند.

خدمات فنی ژاویا

انجام سرویس و نصب و تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری در شاهین شهر و گرگاب

معرفی خدمات فنی ژاویا تعمیرکار پکیج گلدیران در شاهین شهر

تعمیر پکیج گلدیران در شاهین شهر را با خدمات فنی ژاویا تجربه کنید، ما با ارسال بهترین سرویسکاران و تعمیرکاران پکیج دیواری گلدیران و با قطعات و لوازم اصلی و اورجینال و همچنین با ارزانترین قیمت مشکل پکیج شما را عیب یابی میکنیم و آن را برطرف خواهیم کرد.

در صورتی که ضمانت میکنیم

مبلغ پرداختی شما را به شما پس میدهیم

راه های ارتباطی تماس با ما

از طریق شماره 09132019378 با ما تماس بگیرید.

همچنین میتوانید از طریق واتساپ پیام بگذارید.

کدام مدل ها را انجام میدهیم

پکیج دیواری شما از مدلهای مختلف آنچه را که به ما ارجاع دهید ما آن را برای شما انجام میدهیم.

در صورت نیاز به اسید شویی یا رفع خطا باماتماس بگیرید.

یک سال ضمانت یک عمر رضایت با خدمات فنی ژاویا.

گلدیران ، روی خوش زندگی

گلدیران یک از برند های معتبر در ایران است . گلدیران حدود سی سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و توانایی این تیم بسیار قابل تحسین است .

گلدیران با محصولات مختلف و متنوع تمام نیاز های مشتریان را برطرف میکند . این تیم توانمند براستی شعار روی خوش زندگی را تحقق بخشیدند .

آنها با تولید محصولات با کیفیت و دوام بالا نور زندگی به آشپزخانه ها تاباند و گرمای خانه ها را تامین کرد . این شرکت اعتبار بسیار زیادی در بین پنج میلیون خانوار استفاده کننده از محصولات گلدیران دارد ، و آنرا مدیون کیفیت و وجدان کاری خویش است.

گلدیران ، فرای تکنولوژی

گلدیران از ابتدا با شرکت ال جی (LG) مشارکت کرد ونمایندگی آن را در ایران عهده دار شد . شراکت با ال جی که جزو برترین برند ها در حوزه تولید و خدمات پس از فروش است سبب ارتقای سطح خدماتی این کشور شد که امروزه شاهد خدمات پس از فروش عالی از این شرکت هستیم .

گلدیران با قبول نمایندگی ال جی سبب ورود محصولات مدرن مانند تلویزیون های هوشمند ال جی وسایر محصولا به ایران شد .

برند ایرانی ، افتخاری نوین

گلدیران با توسعه دانش و تولیدات خود ترغیب شد که برند ایرانی جی پلاس را راه اندازی کند ، این برند حاصل سی سال تجربه کاری این شرکت است که امروزه با کیفیت عالی خود در شرف صادرات به دیگر کشورها است .

جی پلاس یک قدم بزرگ برای استفاده از ظرفیت های داخلی و منابع بومی بوده است ، این امر لزوم ارائه خدمات پس از فروش در سطح جهانی را ایجاد میکند که جی پلاس از پس آن به خوبی برآمده .

مزیت های این شرکت و برندش ‏ ‏

‏ از مزیت‌های اصلی گلدیران و برند انحصاری جی‌پلاس،عرضه محصولات متنوع و روز دنیا با قیمت مناسب، شبکه توزیع گسترده است ، همچنین خدمات پس از فروش فعال آن که اعتماد مشتریان را به خود جلب میکند .

خدمات فنی ژاویا

انجام سرویس و نصب و تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری در شاهین شهر و گرگاب

معرفی خدمات فنی ژاویا تعمیرکار پکیج ایمرگاس در شاهین شهر

تعمیر پکیج ایمرگاس در شاهین شهر را با خدمات فنی ژاویا تجربه کنید، ما با ارسال بهترین سرویسکاران و تعمیرکاران پکیج دیواری ایمرگاس و با قطعات و لوازم اصلی و اورجینال و همچنین با ارزانترین قیمت مشکل پکیج شما را عیب یابی میکنیم و آن را برطرف خواهیم کرد.

در صورتی که ضمانت میکنیم

مبلغ پرداختی شما را به شما پس میدهیم

راه های ارتباطی تماس با ما

از طریق شماره 09132019378 با ما تماس بگیرید.

همچنین میتوانید از طریق واتساپ پیام بگذارید.

کدام مدل ها را انجام میدهیم

پکیج دیواری شما از مدلهای مختلف آنچه را که به ما ارجاع دهید ما آن را برای شما انجام میدهیم.

در صورت نیاز به اسید شویی یا رفع خطا باماتماس بگیرید.

یک سال ضمانت یک عمر رضایت با خدمات فنی ژاویا.

ایمرگس، گرمای ایتالیایی

ایمرگس درسال 1964 برای طراحی دیگ های بخار وتولید آن تاسیس شد . این شرکت در صرفه جویی انرژی درجهان جزو اولین هاست . ایمرگس در شهر بارسلونا واقع است و کارخانه ای به مساحت 57000 متر مربع به همراه 600 کارمند در بخش های اداری خود است . این شرکت با تولیدات با کیفیت خود توانسته حدود 7 میلیون مشتری کسب کند.

تجارت سراسری ایمرگس

ایمرگس در پنجاه کشور شبکه فروش فغال دارد که یازده شعبه آن در اروپا است . همنچنین این شرکت مشارکت های سهامی در تجارت های مهم قاره ای مانند استرالیا ، آمریکای جنوبی ، و شمال آفریقا دارد . این شرکت در سال 2018 فروش 370000 دستگاعه در سال را داشته که تقریبا دو سوم آن در بازار جهانی بود . همچنین این شرکت با دور اندیشی شرکت تابعی با نام ایمر انرژی در سال 2010 احداث کرد. هدف این شرکت در زمینه انرژی های تجدید پذیر است که دور اندیشی این شرکت را قابل تحسین میکند .

ایمرگس پاد ، شکار فرصتها ‏

‏ ‏شرکت ایمرگس ایتالیا بدنبال بازار مستعد ایران و منطقه بود . شرکت ایمرگس پاد که در ایران تاسیس شده و فعالیت های خود را در بخش پکیج و شوفاژ افزایش داده بود ؛ زمینه خوبی برای این شرکت ایتالیایی به حساب میامد . همچنین که این شرکت ایرانی در کشور نام و اعتبار خوبی داشت و از طرفی تشابه اسمی که پیوندشان را محکم تر میکرد . همه این دلایل باعث شد تا شرکت ایمرگس برای شرکت ایرانی نامه ای ارسال کرده و آنرا دعوت به همکاری کند . شرکت ایمرگس پاد نیز این فرصت جهانی شدن را از دست نداده و با اخذ قراردادی نماینده رسمی و بین المللی شرکت ایمرگس ایتالیا شد . ‏

محصولات

این شرکت به دلیل دو تابعیتی بودن محصولات متفاوتی دارد اما تمرکز اصلی این شرکت در تولید پکیج ها شوفاژ دیواری ، آبگرمکن و سیستمها گرمایشی و سرمایشی است . شرح برخی از محصولات به صورت زیر است :

آبگرمکن ‏
  • آبگرمکن مدل CESAR 14 4 ERP
  • آبگرمکن مدل JULIUS 11 4 ERP
  • آبگرمکن مدل JULIUS 14 4 ERP
پکیج شوفاژ دیواری
  • پکیج شوفاژ دیواری مدل NIKE/EOLO STAR
  • پکیج شوفاژ دیواری مدل NIKE/EOLO MYTHOS
  • پکیج شوفاژ دیواری مدلMAIOR EOLO
  • پکیج شوفاژ دیواری مدلMINI NIKE/EOLO
  • پکیج شوفاژ دیواری مدلZEUS 24 kW
  • پکیج شوفاژ دیواری مدلZEUS 28 kW
  • پکیج شوفاژ دیواری مدلZEUS SUPERIOR 32 kW

خدمات فنی ژاویا

انجام سرویس و نصب و تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری در شاهین شهر و گرگاب

معرفی خدمات فنی ژاویا تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور در شاهین شهر

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شاهین شهر را با خدمات فنی ژاویا تجربه کنید، ما با ارسال بهترین سرویسکاران و تعمیرکاران پکیج دیواری ایران رادیاتور و با قطعات و لوازم اصلی و اورجینال و همچنین با ارزانترین قیمت مشکل پکیج شما را عیب یابی میکنیم و آن را برطرف خواهیم کرد.

در صورتی که ضمانت میکنیم

مبلغ پرداختی شما را به شما پس میدهیم

راه های ارتباطی تماس با ما

از طریق شماره 09132019378 با ما تماس بگیرید.

همچنین میتوانید از طریق واتساپ پیام بگذارید.

کدام مدل ها را انجام میدهیم

پکیج دیواری شما از مدلهای مختلف آنچه را که به ما ارجاع دهید ما آن را برای شما انجام میدهیم.

در صورت نیاز به اسید شویی یا رفع خطا باماتماس بگیرید.

یک سال ضمانت یک عمر رضایت با خدمات فنی ژاویا.

شرکت پکیج ایران رادیاتور

 شرکت ایران رادیاتور یکی از برترین یا میتوان گفت  بهترین در حوزه پکیج های دیواری ، زمینی در خاورمیانه است . این شرکت در بیشتر شهرهای ایران از جمله شاهین شهر و گرگاب نمایندگی دارد . تنوع محصولات و تخصصی بودن پکیج ها ، این شرکت را منحصر به فرد میکند . همچنین وجود تعمیر کاران خبره و زبردست برای انجام سرویس های دوره ای و تعمیرات و رفع خطاها الزامی ست ، از این رو این شرکت نمایندگی های خدماتی خود را به دست افراد ماهر میسپارد و ضمانت آن ستودنیست . این شرکت با ارائه خدمات عالی و قیمت های مناسب در صدر تولید کنندگان پکیج های گرمایشی سرمایشی قرار دارد . لطف عمو یادگار فراموش نشود !!!

شروع شرکت ایران رادیاتور

 این شرکت در سال ۱۳۵۸ در یک محیط کوچک با تعدادی اندک از کارکنان و کارگران فنی ، شروع به کار کرد . در سال ۱۳۵۹ اولی رادیاتور داخلی وارد بازار ایران شد . در سال ۱۳۶۶ به دلیل پیشرفت و رونق شرکت و نیاز آن به گسترش فضا ، شرکت به رشت منتقل شد . در اواخر سال ۱۳۶۹ صادرات خود را به ۳۰ کشور آغاز کرد . در طی پنج سال متوالی از سال ۷۹ تا سال ۸۴ از طرف وزارت بازرگانی به عنوان برترین صادر کننده سال معرفی شد .

 و این تنها بخشی از رزومه این شرکت است . در طی این همه سال تجربه و رزومه کاری درخشان ، این شرکت را به اوج کیفیت و خدمات تعمیراتی ، سرویسی ، و گارانتی های بصرفه رسانده است . و اینک ما هم جزوی از شرکت ایران رادیاتور هستیم و نمایندگی محصولات آن را در شاهین شهر و گرگاب بر عهده داریم .

مدل های موجود

 شرکت ایران رادیاتور مدل های مختلفی در سری های L , k , M , Eco و سری Z پکیج زمینی دارد که تمامی مدل ها مورد پشتیبانی نمایندگی پکیج ایران رادیاتور شاهین شهر و گرگاب است . در ادامه مدل ها به شرح زیر است :

سری L :

 پکیج دیواری مدل L28FF

 پکیج دیواری مدل L28FF

 پکیج دیواری مدل  L36FF

سری K :

پکیج دیواری مدل  K24FF دو مبدل

سری M :

پکیج دیواری مدل M24FF

پکیج دیواری مدل M28FF

سری Eco :

پکیج دیواری مدل ECO22FF-PL

پکیج دیواری مدل Eco24FF-PL


سری  Z زمینی :

پکیج زمینی مدل Z60FA

پکیج زمینی مدل Z36FF

خدمات فنی ژاویا

انجام سرویس و نصب و تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری در شاهین شهر و گرگاب

معرفی خدمات فنی ژاویا تعمیرکار پکیج تاچی در شاهین شهر

تعمیر پکیج تاچی در شاهین شهر را با خدمات فنی ژاویا تجربه کنید، ما با ارسال بهترین سرویسکاران و تعمیرکاران پکیج دیواری تاچی و با قطعات و لوازم اصلی و اورجینال و همچنین با ارزانترین قیمت مشکل پکیج شما را عیب یابی میکنیم و آن را برطرف خواهیم کرد.

در صورتی که ضمانت میکنیم

مبلغ پرداختی شما را به شما پس میدهیم

راه های ارتباطی تماس با ما

از طریق شماره 09132019378 با ما تماس بگیرید.

همچنین میتوانید از طریق واتساپ پیام بگذارید.

کدام مدل ها را انجام میدهیم

پکیج دیواری شما از مدلهای مختلف آنچه را که به ما ارجاع دهید ما آن را برای شما انجام میدهیم.

در صورت نیاز به اسید شویی یا رفع خطا باماتماس بگیرید.

یک سال ضمانت یک عمر رضایت با خدمات فنی ژاویا.


شرکت تاچی ، غول هوشمند سازی

شروع شرکت پکیج دیواری تاچی

شرکت تاچی و برند آن یکی از شرکتها و برندهای نسبتا موفق در زمینه انواع پکیج های هوشمند و معمولی است . این شرکت در ابتدا در چین فعالیت میکرد و محصولاتش از کیفیت و محبوبیت خوبی برخوردار نبود ، سرویس کاری آنها سخت یا غیر ممکن میشد و کمتر تعمیرکار یا سرویس کاری از عهده انجام سرویس دوره ای و تعمیرات آن برمیامد ، اما بعد از گذشت مدتی همکاری خود را با ایران شروع کرد و کیفیت محصولات بقدری افزایش پیدا کرد که در چند سال جزو برندهای برتر شناخته شد .

تاچی ، غول هوشمند

شرکت تاچی امروزه به تولید سیستمهای هوشمند گرمایشی و سرمایشی معروف است ، بطوری که در محصولات خود از تمام تکنولوژی های روز دنیا استفاده میکند . یکی از محصولات متفاوت تاچی پکیج های دیواری لمسی آن است که قدمی روبه جلو به شمار میاید .

خدمات شرکت تاچی

به دلیل حساسیت های موجود و خطاهای احتمالی که ممکن است پیش بیاید و همچنین سرویس های دوره ای یا تعمیرات لازم ، بنا این است که نمایندگی های متعدد و دقیقی احداث گردد ، یکی از این نمایندگی ها ؛ نمایندگی تاچی در شاهین شهر و گرگاب است که با کمترین هزینه و زمان خدمات مورد نیاز را ارائه میکنند .

محصولات تاچی

همانطور که گفتیم تاچی غول هوشمند سازی محصولاتش است ؛ به همین دلیل تنوع محصولات تاچی بسیار زیاد بوده و نیاز تمام مشتریان را برطرف میکند ؛ محصولات تاچی به پنج سری A,B,C,D , F تقسیم میشود که به شرح زیر است :

سری A

پکیج دیواری مدل Eco

پکیج دیواری مدل Smart

پکیج دیواری مدل Star

پکیج دیواری مدل Eco-ND

پکیج دیواری مدل Smart-ND

سری B

پکیج دیواری مدل Eco

پکیج دیواری مدل Smart

پکیج دیواری مدل Star

پکیج دیواری مدل Eco-ND

پکیج دیواری مدل Smart-ND

سری c

پکیج دیواری مدل Eco

پکیج دیواری مدل Smart

پکیج دیواری مدل Star

پکیج دیواری مدل Eco-ND

پکیج دیواری مدل Smart-ND

سری D

پکیج دیواری مدل Eco

پکیج دیواری مدل Smart

پکیج دیواری مدل Eco-ND

سری F

پکیج دیواری مد ل MAJ ESTIC

ویژگی محصولات شرکت پکیج ت اچی

در تمامی مدل های صفحه نمایش کدهای خطا وجود دارد که به جهت عیب یابی هوشمند استفاده میشود . همه مدلها دارای تنظیم کننده گاز و سیستم ضد یخ نیز هستند .

گواهی و مجوز ها

گواهی نامه مرکز تحقیقات ساختمان (۹۱-۹۵)

استاندارد کیفیت اروپا CE

استاندارد سیستم مدیریت کیفی ت ISO 9001

استاندارد سیستم مدیریت میحیط زیس ت ISO 1400 1

استاندارد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ISO 18001




خدمات فنی ژاویا

انجام سرویس و نصب و تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری در شاهین شهر و گرگاب

در حال تولید کد تخفیف